Skip to main content

5 המזונות והמשקאות השומרים על שיניים לבנות

נסו להוסיף לתזונה שלכם את המזונות הבאים. מעבר ליתרונות הבריאותיים שהם מציעים, הם גם עוזרים לשמור על שיניים לבנות.

מלבין שיניים מס' 1: כרובית

הכרובית דורשת לעיסה מרובה – יתרון גדול מבחינת השיניים. ככל שפירוק המזון אורך זמן רב יותר, כך אתם מייצרים יותר רוק, ורוק הוא חומר ניקוי טבעי השומר על שיניים לבנות ובוהקות.

מלבין שיניים מס' 2: תותים

הצבע שלהם אולי כהה, אבל הם מלאים אנזים טבעי בשם חומצה מאלית המלבין את השיניים.

מלבין שיניים מס' 3: גבינה

אימא שלכם תמיד אמרה לכם לשתות חלב כדי לחזק את העצמות ולשמור על חיוך לבן וזוהר? אז היא צדקה. מוצרי חלב כמו גבינה, יוגורט וחלב, מכילים גם חומצת חלב וגם את המינרל מחזק האמייל, סידן, שניהם מחזקים ומלבינים את השיניים. לעיסת גבינה מעוררת גם ייצור הרוק השוטף את חלקיקי המזון המכתימים.

מלבין שיניים מס' 4: תפוחים

תפוחים, בדומה לגזר, דורשים המון לעיסה ומכריחים את הפה לעשות תרגילי ניקוי טובים. פעולת הקרצוף הטבעית שוטפת את שיירי המזון מהשיניים ושומרת על לובנן.

מלבין שיניים מס' 5: סלרי

מעבר להיותם דלי קלוריות ועשירים תזונתית, שומרים הפירות והירקות הסיביים גם על לובן השיניים ועל בריאותה של רקמת החניכיים.